Viltvārža sindroms.

Izproti, pieņem, pārdefinē.

Vai centies visu izdarīt perfekti?

Vai Tev liekas, ka neesi tik kompetents, kā citi domā?

Vai liekas, ka Tavi panākumi ir veiksmes rezultāts?

Viltvārža sindroms ir psiholoģisks fenomens (iekšēja izjūta) cilvēkiem par to, ka patiesībā viņi nav tik spējīgi, zinoši un talantīgi, nav pelnījuši savus sasniegumus un ir tikai apmuļķojuši apkārtējos, liekot noticēt pretējam, neskatoties uz pierādījumiem par viņu kompetenci.

Viltvārža izjūtas var piedzīvot dažādi jeb te ir izteiktākie 5 viltvāržu tipi:

  • Perfekcionists - uzskats, ka vienmēr viss ir jāpaveic perfekti.
  • Dabiskais ģēnijs - uzskats, ka intelekts ir iedzimts un visam jāpadodas viegli.
  • Eksperts - uzskats, ka, lai būtu gana kompetents, ir jāzina un jāprot viss.
  • Vienpatis/solo cilvēks - uzskats, ka visu nepieciešams paveikt vienam pašam un lūgt palīdzību ir vājuma pazīme.
  • Supercilvēks - uzskats, ka visās jomās vienlaicīgi ir jāsasniedz augsti rezultāti.

Cilvēkiem, kuri piedzīvo viltvārža sindromu, ir tendence skaļi nerunāt par to, kā viņi patiesībā jūtas, tā vietā viņi ar šīm izjūtām cīnās klusumā, pie sevis.

Vairāk par viltvārža sindromu lasi manā bloga rakstā!

Ja par viltvārža izjūtām nerunā, tās ignorē un ilgi tur sevī, tas var atstāt būtisku iespaidu uz kopējo labsajūtu :

  • pārstrādāšanās,
  • zemāka produktivitāte,
  • paaugstināts stress,
  • izdegšana,
  • neapmierinātība ar profesionālo dzīvi,
  • bailes,
  • ideju noklusēšana, neiesaistīšanās jaunos izaicinājumos,
  • sava potenciāla neizmantošana.

Kā Tu vari pārliecināties, vai piedzīvo viltvārža izjūtas?

Ko Tu vēl gaidi? Piesakies bezmaksas sarunai!

Atpazīstot sevī viltvārža izjūtas un ar tām strādājot, tās ir iespējams mazināt. Izvēloties profesionālu atbalstu, Tu spēsi izprast, pieņemt un pārdefinēt viltvārdim raksturīgos uzskatus, spēcinot sevi un veidojot atbalstošus ieradumus.

Tu esi tikai viena soļa attālumā!

Aizpildi formu un es sazināšos ar Tevi divu darba dienu laikā, lai vienotos par ērtāko laiku mūsu bezmaksas 20 minūšu sarunai (Zoom), kuras laikā pārrunāsim Tavu situāciju, mērķus un izaicinājumus, lai saprastu, vai un kā es varu Tevi atbalstīt.